nedeľa 11. januára 2009

Zajtra to bude týždeň...

..čo som preč, ale úprimne povedané, zdá sa mi to byť oveľa oveľa viac. Za tých prvých pár dní som toho stihla naozaj dosť.
Celé tri či štyri dni do nás hučali o programoch, predmetoch, bezpečnosti, zdravotnej starostlivosti a potom ešte aj po fínsky nás začali učiť.
Takže..začnem: Terve! Zdravím. Minä olen Simona. Volám sa Simona. Minä olen Slovakialainen. Som Slovenka...a tak ďalej a tak ďalej.

Samozrejme, nebolo to všetko len o sedení v škole, to určite nie :), ako ste už mnohí iste počuli či videli. Jeden týžden, dve párty a jedno posedenie v bare. Fajn štatistika, nie? :))) Nemyslím si, že to bude takto pokračovať, aj keď na 14.1. už je ohlásená dáka ďalšia vec..no uvidíme ;). Išlo však o to, aby sme sa teda v rámci tej našej skupiny lepšie spoznali. Predstavím vám ju teda, dobre?
Takže na čele sú dvaja študentskí tútori: Antti Ronkainen a Heini Kähkonen. Antii je piatak a študuje "Vzdelávacie vedy" - nebude učitel, ale može napríkld potom byť koordinátorom pre Erazmus niekde na univerzite..vraj :). Heini je tiež piatačka a študuje sociológiu. Pôvodne začala s právom, ale to ju nudilo (prekvapivé, fakt). No a potom sme tu my, Erazmus študenti:
Kasia - Poľka, študuje sociológiu. Nemá rada Varšavu.
Zuzka - kamarátka zo školy. Pôvodom z Brezna.
William - Francúz, psychológia v Paris X. Nanterre.
Marlene - Francúzska, to isté ako William. Tvrdí, že pochádza z Paríža, ale to iba predstiera, lebo sa mi priznala, že pochádza z Ardéche, teda tej diery, kde som trávila leto..akože, nečudujem sa, že to zapiera :))))
Jozef - Čech, externista, musel si zobrať z roboty voľno. Má okolo tridsať, veľmi nezapadá a hlavne ma problémy s angličtinou. Lesníctvo
Ondra - Čech, životné prostredie. Je to ten typ "plyšový macko zo smetného koša", strašne dlho mu trvá kým sa vymáčkne a nevie rozprávať vtipy.
Michal - Čech, lesníctvo. Orientačný bežec, študuje v Brne. Milý týpek, má rád Tatry. Veľmi rád dobiedza do Slovákov, takže my dvaja sme už známi tým, že sa doťahujeme na slovensko-českú nôtu. :)))
No a ja..ale nebudem tu predsa o sebe písať. Nie?

3 komentáre:

  1. sajmon, vyborne si nam predstavila osadenstvo, len mi tam chybal opis tvojho nocneho zivota, ty party lev:)))))tak dufam ze tento rest napravis. paaaaaaaaaaaaaaaaa moja posielam ti pusu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ou ou ou .. to si teda mohla spomenúť, tvoje výlety nočným joensuu, mestom snov :-)
    ale tie stručné charakteristiky :-) hihih no pekne
    bože už aby som bola tam
    ale tak nezabudni ešte pridať veci a skutočnosti o párty a celkovom živote tvojom tam, nočnom i dennom pôsobení ..
    takže tak .. tvoj ale aj váš nemódny kritik Glumko

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a nam sa velmi paci osadenstvo, teda hlavne postavy serialu finlandia 9210..uz teraz sa tesime na zverejnenie dalsieho dielu..tvoje benda a denda zo serialu Popražná hliadka (prahawatch) :DD:D:

    OdpovedaťOdstrániť